Departure and Arrival - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Femke en Lynn - WaarBenJij.nu Departure and Arrival - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Femke en Lynn - WaarBenJij.nu

Departure and Arrival

Door: Lynn en Femke Marije

Blijf op de hoogte en volg Femke en Lynn

27 Januari 2014 | Indonesië, Sanur

Hallo lieve mensen, hier ist die daan!
Ons eerste reisverslag.

Op 23 januari was het dan zover. Na enige vertraging en gedoe met tassen, hebben wij ons op tijd ingecheckt. Afscheid nemen van de lieve mensen die ons kwamen uitzwaaien, was toch even moeilijk, maar hoort erbij. Bovendien bestaat afscheid nemen niet. Om 12.25 begon de reis naar Hong Kong. Voor Femke Marije was het de eerste keer vliegen. Hoe uitbundig en energiek ze normaal is, zo rustig en koeltjes was ze nu (in positieve zin :Lynn). Het was vol leuke indrukken en vreemde talen. Ook heeft Lynn gelijk haar Engels kunnen oefenen. En raad eens, de mensen begrepen het ook nog (Femke).

De reis verliep zeer voorspoedig. De overstaptijd in Hong Kong vloog weer voorbij. Voor we het wisten zaten we alweer in het volgende vliegtuig. Tijdsbesef was ver te vinden, een oogje dichtdoen in het vliegtuig was dan ook moeilijk.
Om 14.50 plaatselijke kwamen we in het mooie Denpasar(Bali) aan. De warmte was gelijk te voelen, en we waren nog niet eens buiten het vliegveld geweest. Visums waren in Nederland goed geregeld, door een lieve glimlach mochten we daardoor snel het land in.
De mensen hier zijn zeer behulpzaam, dit hebben we dan ook gelijk gemerkt bij het verplaatsen van de tassen. Voordat Femke het in de gaten had, was ze het karretje met alle tassen al bijna kwijt aan een hulpje van het vliegveld. Maar door eerdere reisinformatie van Lynn, wist Femke dat dit veel geld zou gaan kosten, zelfs voor de 10 meter die we nog moesten.

De taxi bracht ons binnen een half uurtje naar het Hotel. Deze was voorzien van zwembad, wifi en twee lekkere bedden. In het plaatsje Sanur hebben we kunnen genieten van het strand (not), de vele winkeltjes en de heerlijke restaurantjes. Door onze ontmoeting met Opa en Oma (ofwel Hans en Else), werden we gelijk op de hoogte gebracht van alle ins en outs van Bali. Deze zullen ons gedurende maand nog goed van pas komen. De drie dagen zijn dan ook goed benut, zonder Jetlag. Met muggenbulten(Lynn) en met een rood huidje (Femke) vertrokken we richting Ubud!

Heel veel liefs van ons uit Bali.

• 28 Januari 2014 - 16:59

Birgit:

Hee lieve meiden,

Super leuk om jullie eerste verhaal te lezen! Hopelijk volgen er nog veel meer.
    Geniet ervan en heel veel succes!

Dikke kus, en stiekem een extra knuffel voor jou Femmie! :)

• 28 Januari 2014 - 17:13

Michiel:

Jammer dat er geen vind ik leuk button hier is... klinkt nu al goed!!!! Ben benieuwd naar de verhalen de komende maanden:)

• 28 Januari 2014 - 19:24

Fimmy:

Veel plezier en succes toegewenst met jullie stage. Groetjes uit een fris Coevorden... Fim

• 29 Januari 2014 - 18:33

Ilse:

Hallo dames,
    Wat ontzettend fijn en goed om te horen dat jullie veilig aangekomen zijn.. Leuk om jullie eerste ervaring te lezen, ik hoop dat er nog meer verhalen komen, ik kijk er in ieder geval al naar uit..
    Geniet daar van alles wat er om je heen gebeurd, voor je het weet is het weer voorbij..!:)

Veel plezier dames

Liefs van Ilse

• 30 Januari 2014 - 07:47

Baukje Van Wieren..:

leuk leuk.. de eerste verhalen.. super!! ben blij dat jullie goed aangekomen zijn!! geniet ervan!! groetjes baukje